Onze werkwijze
Van inspiratie tot opleveringKennismaking
U kan zonder afspraak in onze showroom terecht, maar wij komen even graag tot bij u ter plaatse. Zo krijgen we meteen een goed zicht op de ruimte en kunnen we samen met u al uw wensen in kaart brengen.
Werkplekanalyse
We bekijken samen met u de ruimtes die ingericht moeten worden. Door gerichte vragen te stellen komen we te weten hoeveel werkplekken er voor elke functie voorzien moeten worden. Ook alle andere ruimtes, zoals kantines, vergaderzalen, ontspanningshoekjes, recepties en zelfs kitchenettes komen ter sprake.
Sfeer en stijl
Welke sfeer en stijl wilt u uitstralen naar uw medewerkers en klanten? We bespreken de kleuren, materialen en stijl die doorheen de inrichting zeker aanwezig moeten zijn. Dit is voor u misschien geen gemakkelijke opdracht, maar gelukkig zijn wij er om u hierbij te begeleiden.
Ontwerp + Offerte
Onze tekenaar gaat na overleg met uw vaste contactpersoon aan de slag. Hij maakt een grondplan met alle meubilair op de juiste plaats en creëert meteen ook enkele 3D visualisaties zodat u een goed beeld krijgt van het eindresultaat.
U ontvangt samen met deze visualisaties ook meteen de offerte voor het ingetekende kantoormeubilair.
Bestelling
Wanneer u helemaal tevreden bent van de intekening en de offerte aanvaard wordt, gaan we over tot de bestelling. Na uw handtekening worden alle meubels gereserveerd in ons magazijn of indien nodig besteld bij de producenten.
Aanpassingen
Na overleg met u worden de visualisaties en de offerte aangepast waar nodig. Samen met uw vaste contactpersoon worden ook de definitieve kleuren en afwerkingen vastgelegd.
Levering en plaatsing
Op een vooraf afgesproken datum worden alle bestelde kantoormeubelen GRATIS bij u geleverd, gemonteerd en geplaatst zoals ze ingetekend werden. We nemen zelfs alle verpakkingen terug mee zodat u meteen aan de slag kan!
Nazorg
Wij zijn pas echt klaar als u tevreden bent. Daarom evalueren we achteraf samen met u of alles naar wens is. Ook na de oplevering staan we altijd voor u klaar!
Enkele tevreden klanten
Enkele van onze merken:
Laat ook uw kantoor herinrichten door Inofec!
Al meer dan 25 jaar biedt Inofec kwalitatieve kantoormeubelen aan messcherpe prijzen. Een professionele kantoorinrichting start bij twee belangrijke pijlers: goede oplossingen voor het opbergen van bureaumateriaal en aangenaam zitcomfort. Daarnaast rusten wij uw nieuwe werkplek volledig uit volgens het principe van het nieuwe werken. Wij zorgen namelijk voor de beste ergonomische bureaumeubelen, zoals ergonomische bureaustoelen en verstelbare bureaus, maar ook oplossingen voor zowel formele als informele vergaderingen.