Sint-Andries ziekenhuis
Sint-Andries ziekenhuis
– Tielt, BE –
Het Sint-Andriesziekenhuis in Tielt kreeg de voorbije jaren een grondige facelift. Huisleverancier Inofec mocht na een aanbesteding het meubilair leveren.
Al van bij de start van Inofec, inmiddels bijna 20 jaar geleden, stelde de directie van het Sint-Andriesziekenhuis uit Tielt haar vertrouwen in de Waregemse leverancier van kantoormeubelen. “We kennen Marc Speeckaert (red. zaakvoerder) al meer dan 25 jaar en toen hij zijn eigen bedrijf opstartte, zijn we hem gevolgd. Bij Inofec vinden we namelijk de beste prijs- kwaliteitsverhouding waardoor het bedrijf uitgegroeid is tot onze huisleverancier”, vertelt Ludwig Vanseveren, technisch directeur in het Sint-Andriesziekenhuis.
Inrichting ontvangsthal grootste blikvanger
“De nieuwe inkom is de blikvanger van de verbouwing, maar onder andere ook de administratieve diensten, de apotheek en de dienst spoedgevallen kregen onderdak in de nieuwe vleugel. Op de eerste verdieping hebben we nu het cafetaria en de poliklinieken. Nog een niveau hoger zijn het operatiekwartier, de intensieve zorgen en de labo’s gevestigd”, geeft Ludwig Vanseveren een virtuele rondleiding in de nieuwbouw.
Voor de afwerking van de nieuwbouw moest het ziekenhuis ook heel wat meubilair aanschaffen. Gezien de omvang van het project waarvoor het Sint-Andriesziekenhuis ook kon rekenen op belangrijke overheidssubsidies (VIPA), mocht de instelling niet vrij kiezen met welke leverancier ze in zee ging. Als winnaar van de aanbesteding waarbij zowel kwalitatieve factoren als de prijs meespeelden, kwam echter opnieuw huisleverancier Inofec uit de bus. “Het gaat om los meubilair voor zowel de inkom als de wachtzalen en de inrichting van de burelen en vergaderzalen met onder andere akoestische panelen en schuifdeurkasten”, aldus Ludwig Vanseveren. “Voor de inrichting van het cafetaria kozen we voor wit meubilair met kleuraccenten in de stoelen.”
Vanseveren blikt met een goed gevoel terug op de recente samenwerking met Inofec en de design inrichting die zij realiseerden. “Het dossier is tot nu toe heel vlot verlopen”, zegt hij. “Omdat het project uit verschillende deelfases bestaat, was dat minder evident dan het lijkt. Maar Inofec heeft zich altijd keurig aan de afgesproken leveringsdata gehouden. Ook konden we altijd beroep doen op de knowhow en de ervaring van het team en dat is toch een echte meerwaarde.”
Laat ook uw kantoor herinrichten door Inofec!
Al meer dan 25 jaar biedt Inofec kwalitatieve kantoormeubelen aan messcherpe prijzen. Een professionele kantoorinrichting start bij twee belangrijke pijlers: goede oplossingen voor het opbergen van bureaumateriaal en aangenaam zitcomfort. Daarnaast rusten wij uw nieuwe werkplek volledig uit volgens het principe van het nieuwe werken. Wij zorgen namelijk voor de beste ergonomische bureaumeubelen, zoals ergonomische bureaustoelen en verstelbare bureaus, maar ook oplossingen voor zowel formele als informele vergaderingen.