VS Accounting
VS Accounting
– Heldentoren, Knokke –
Accountantskantoor Verbeke Sanders, kortweg VS Accounting, is een accountantskantoor met meer dan 20 jaar ervaring in audit, accountancy en belastingsadvies. VS Accounting, onder leiding van Filip Verbeke, verhuisde eind september 2023 naar hun nieuwe kantoor op de eerste verdieping van de hoogste Heldentoren in Knokke. Een locatie met de nodige bravoure, dus mocht de inrichting van het kantoor zelf niet achterblijven.
VS Accounting was al langer klant bij Inofec en plaatste in het verleden al meerdere kleine bestellingen. Tevreden over de prijs/kwaliteit, namen ze dan ook contact voor het losse meubilair bij de inrichting van hun nieuwe kantoor. Eén van onze projectadviseurs bracht eerst een bezoek ter plaatse, waarna de zaakvoerders ook een bezoek brachten aan onze showroom. Daar konden ze het uitgebreide aanbod ontdekken en samen op zoek gaan naar de producten, stoffen en kleuren die het best bij de nieuwe inrichting zouden passen. Na een vlot showroombezoek stonden alle keuzes op papier, en konden we aan de slag om een 3D-tekening te maken van het eindresultaat.
Het eindresultaat werd een cosy, stijlvol totaalplaatje. Zo kan men aan het keukeneiland en in de vergaderzaal met Veneto statafel plaatsnemen op de uiterst comfortabele Lilly barkrukken, die in een leuke kleurenmix voorzien werden. In de grote vergaderzaal werd dan weer geopteerd voor een imposante Wire vergadertafel in combinatie met luxueuze Chagal armstoelen.
Op de benedenverdieping van het nieuwe kantoor vinden we enkele leuke soft-seating elementen terug, met de Marie fauteuils in de wachtruimte en in het directiekantoor. Voor de werknemers werd gekozen voor een Ergo zit-sta benchwerkplek, waardoor ze zowel zittend als staand kunnen werken en van de bijhorende voordelen kunnen genieten. Dit werd gecombineerd met InoSquare bureaus en passende Praktika ladeblokken voor extra werkoppervlak en persoonlijke opbergruimte. Hun Camiro bureaustoelen en Swopper actieve zitkrukken zorgen er tenslotte voor dat ze de werkdag zeker in het hoogste comfort kunnen doorbrengen.
Laat ook uw kantoor herinrichten door Inofec!
Al meer dan 25 jaar biedt Inofec kwalitatieve kantoormeubelen aan messcherpe prijzen. Een professionele kantoorinrichting start bij twee belangrijke pijlers: goede oplossingen voor het opbergen van bureaumateriaal en aangenaam zitcomfort. Daarnaast rusten wij uw nieuwe werkplek volledig uit volgens het principe van het nieuwe werken. Wij zorgen namelijk voor de beste ergonomische bureaumeubelen, zoals ergonomische bureaustoelen en verstelbare bureaus, maar ook oplossingen voor zowel formele als informele vergaderingen.